Pytanie z dnia 02 listopada 2022

Moje 3 letnie dziecko doznało wypadku w markecie, mianowicie siedziała w wózku sklepowym na miejscu na dzieci w którym były zakupy i w pewnym momencie wózek się przewrócił na bok w skutek czego dziecko spadło razem z wózkiem sklepowym na bok (odłamało bądź odpadło kółko) od razu zgłosiłam to do kierownika sklepu który sprawdzał monitornik. Widać że wózek spada z deckiem lecz nie widać dokładnie czy uderza głową w ziemię bo zasłaniały monitoring palety z wodą. Zgłosiłam sprawę przez stronę sklepu i dostałam wiadomość zwrotną jakie mam rozszczenia wobec sklepu i nie mam pojęcia na co mogę liczyć. Dziecko po zdarzeniu było zabrane na sor i wstępnie przepadnę pod kątem urazu głowy. Lekarz nie stwierdził urazu głowy ale dziecko ma wielkie siniaki (krwiaki) na nogach. Proszę powiedzieć na jakie roszczenia mogę liczyć?

Dzień dobry, odszkodowanie i zadośćuczynienie od sklepu/ubezpieczyciela. Należy sprawę załatwiać poprzez wymianę pism, a nie poprzez komunikatory czy strony internetowe. Należy gromadzić na potrzeby ewentualnego procesu dokumentację medyczną, rachunki za leki, środki opatrunkowe, transport, utracony zarobek z powodu konieczności opieki. Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.

Odpowiedź nr 1 z dnia 3 listopada 2022 15:49 Zmodyfikowano dnia: 3 listopada 2022 15:49 Obejrzało: 238 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.