Pytanie z dnia 02 listopada 2022
Moje 3 letnie dziecko doznało wypadku w markecie, mianowicie siedziała w wózku sklepowym na miejscu na dzieci w którym były zakupy i w pewnym momencie wózek się przewrócił na bok w skutek czego dziecko spadło razem z wózkiem sklepowym na bok (odłamało bądź odpadło kółko) od razu zgłosiłam to do kierownika sklepu który sprawdzał monitornik. Widać że wózek spada z deckiem lecz nie widać dokładnie czy uderza głową w ziemię bo zasłaniały monitoring palety z wodą. Zgłosiłam sprawę przez stronę sklepu i dostałam wiadomość zwrotną jakie mam rozszczenia wobec sklepu i nie mam pojęcia na co mogę liczyć. Dziecko po zdarzeniu było zabrane na sor i wstępnie przepadnę pod kątem urazu głowy. Lekarz nie stwierdził urazu głowy ale dziecko ma wielkie siniaki (krwiaki) na nogach. Proszę powiedzieć na jakie roszczenia mogę liczyć?
Dzień dobry, odszkodowanie i zadośćuczynienie od sklepu/ubezpieczyciela. Należy sprawę załatwiać poprzez wymianę pism, a nie poprzez komunikatory czy strony internetowe. Należy gromadzić na potrzeby ewentualnego procesu dokumentację medyczną, rachunki za leki, środki opatrunkowe, transport, utracony zarobek z powodu konieczności opieki. Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.