Pytanie z dnia 27 marca 2022
Na początku marca skorzystałam z usługi spa pewnej kliniki w Warszawie. Został mi tam „wciśnięty” dodatkowy zabieg, na który zapłaciłam zaliczkę ponieważ miał być skuteczny i szybko wykonany. Podpisałam podsunięty na prędce regulamin zakupu zabiegu. Minęły właśnie trzy tygodnie jak klinika nie umowila ze mną żadnej wizyty i już nie mogę skorzystać z tej usługi w związku z wyjazdem, natomiast klinika nie chce oddać mi zaliczki ani udostępnić podpisanego przeze mnie dokumentu, nie odpisują na moje maile reklamacyjne. Co mogę zrobić? Będę bardzo wdzięczna za odpowiedz.
Dzień dobry, być może skierowanie wezwania do zapłaty oraz wydania kserokopii podpisanego regulaminy byłoby skuteczne. Do rozważenia także poinformowanie rzecznika praw konsumentów. Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.
Podziękowałeś prawnikowi
Daniel Gola Radca prawny
Kancelaria Radcy Prawnego Daniel Gola
Partyzantów 17B, 32-700 Bochnia
należy wezwać do zapłaty, a następnie skierować sprawę do sądu. mogę pomóc: zapraszam do kontaktu: gola@danielgola.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.