Pytanie z dnia 27 marca 2022

Na początku marca skorzystałam z usługi spa pewnej kliniki w Warszawie. Został mi tam „wciśnięty” dodatkowy zabieg, na który zapłaciłam zaliczkę ponieważ miał być skuteczny i szybko wykonany. Podpisałam podsunięty na prędce regulamin zakupu zabiegu. Minęły właśnie trzy tygodnie jak klinika nie umowila ze mną żadnej wizyty i już nie mogę skorzystać z tej usługi w związku z wyjazdem, natomiast klinika nie chce oddać mi zaliczki ani udostępnić podpisanego przeze mnie dokumentu, nie odpisują na moje maile reklamacyjne. Co mogę zrobić? Będę bardzo wdzięczna za odpowiedz.

Dzień dobry, być może skierowanie wezwania do zapłaty oraz wydania kserokopii podpisanego regulaminy byłoby skuteczne. Do rozważenia także poinformowanie rzecznika praw konsumentów. Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.

Odpowiedź nr 1 z dnia 29 marca 2022 16:39 Zmodyfikowano dnia: 29 marca 2022 16:39 Obejrzało: 378 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

należy wezwać do zapłaty, a następnie skierować sprawę do sądu. mogę pomóc: zapraszam do kontaktu: gola@danielgola.pl

Odpowiedź nr 2 z dnia 30 marca 2022 13:00 Zmodyfikowano dnia: 30 marca 2022 13:00 Obejrzało: 371 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.