Nagrywanie rozmów pracowników w pracy.

Pytanie z dnia 25 października 2022

Witam, firma dla której pracuję wprowadziła nagrywanie rozmów, twierdzą, że nie potrzebują zgody ani pracowników ani naszych klientów (rozmowy prowadzimy z klientami biznesowymi), oprócz tego dali nam wyraźny zakaz informowania klientów o nagrywaniu rozmowy. Co w takiej sytuacji można zrobić? Czy to jest zgodne z prawem? I przede wszystkim czy to jest zgodne z RODO?

Dzień dobry, w mojej ocenie nagrywanie rozmów bez wiedzy i zgody drugiego rozmówcy jest niezgodne z prawem. W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości - zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam, adwokat Filip Majsterek | +48 606 664 300 | filip.majsterek@adwokatura.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 25 października 2022 14:21 Zmodyfikowano dnia: 25 października 2022 14:21 Obejrzało: 138 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.