Nagrywanie rozmów pracowników w pracy.
Pytanie z dnia 25 października 2022
Witam, firma dla której pracuję wprowadziła nagrywanie rozmów, twierdzą, że nie potrzebują zgody ani pracowników ani naszych klientów (rozmowy prowadzimy z klientami biznesowymi), oprócz tego dali nam wyraźny zakaz informowania klientów o nagrywaniu rozmowy. Co w takiej sytuacji można zrobić? Czy to jest zgodne z prawem? I przede wszystkim czy to jest zgodne z RODO?
Filip Majsterek Adwokat
Filip Majsterek Kancelaria Adwokacka
Świętojańska 43/23, 81-391 Gdynia
Dzień dobry, w mojej ocenie nagrywanie rozmów bez wiedzy i zgody drugiego rozmówcy jest niezgodne z prawem. W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości - zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam, adwokat Filip Majsterek | +48 606 664 300 | filip.majsterek@adwokatura.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.