Nagrywanie rozmów pracowników w pracy.

Pytanie z dnia 25 października 2022

Witam, firma dla której pracuję wprowadziła nagrywanie rozmów, twierdzą, że nie potrzebują zgody ani pracowników ani naszych klientów (rozmowy prowadzimy z klientami biznesowymi), oprócz tego dali nam wyraźny zakaz informowania klientów o nagrywaniu rozmowy. Co w takiej sytuacji można zrobić? Czy to jest zgodne z prawem? I przede wszystkim czy to jest zgodne z RODO?

Dzień dobry, w mojej ocenie nagrywanie rozmów bez wiedzy i zgody drugiego rozmówcy jest niezgodne z prawem. W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości - zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam, adwokat Filip Majsterek | +48 606 664 300 | filip.majsterek@adwokatura.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 25 października 2022 14:21 Zmodyfikowano dnia: 25 października 2022 14:21 Obejrzało: 169 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem