naprawa w ramach gwarancji producenta

Pytanie z dnia 02 czerwca 2019

Zakupiłem klimatyzację w 03.2016 gwarancja producenta wynosi 36 miesięcy urządzenie popsuło się w maju 2019 czy jest możliwość naprawy w ramach gwarancji producenta?

Dzień dobry, z opisu wynika, że nie ma podstaw do dochodzenia roszczeń z gwarancji, gdyż do awarii doszło po upływie okresu gwarancji. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 3 czerwca 2019 13:25 Zmodyfikowano dnia: 3 czerwca 2019 13:25 Obejrzało: 236 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Nie, ponieważ minęły ponad 3 lata. Oczywiście sprzedawca może to zrobić dobrowolnie.

Odpowiedź nr 2 z dnia 4 czerwca 2019 00:40 Zmodyfikowano dnia: 4 czerwca 2019 00:40 Obejrzało: 234 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.