Naprawienie błędu
Pytanie z dnia 06 sierpnia 2020
Zamówiłem (jako osoba fizyczna) wykonanie usługi w firmie – montaż videodomofonu (materiały tj. urządzenia przekazałem wykonawcy; jego było wykonawstwo). Usługa została wykonana i za nią zapłaciłem. Otrzymałem fakturę. Niestety po trzech dniach od odbioru prac, videodomofon przestał działać.
Zgłosiłem do sprzedawcy, że urządzenie nie działa i poprosiłem o wymianę na nowe w ramach gwarancji. Serwis techniczny sprzedawcy orzekł, że przyczyną awarii urządzenia był niewłaściwy montaż (błąd w montażu) – firma montażowa, która wykonywała usługę nie zamontowała diody prostowniczej w instalacji. Pomimo to sprzedawca uznał gwarancję i wymienił mi urządzenie na nowe.
Następnie zwróciłem się do firmy usługowej z prośbą o poprawienie montażu i wykonanie go zgodnie z zaleceniami serwisu technicznego sprzedawcy (do wykonania jest: montaż diody prostowniczej, przywrócenie systemu do działania, przepropgramowanie wszystkich chipów do współpracy z nowym urządzeniem).
Niestety firma która wykonała montaż, nie poczuwa się do naprawienia swego błędu.
Jak mogę wyegzekwować od firmy wykonującej usługę, poprawność wykonania montażu lub odszkodowanie, dzięki któremu będę mógł zlecić wykonie innej firmie.
dr n. pr. Arkadiusz Polański Adwokat
Kancelaria Adwokacka Adwokat dr Arkadiusz Polański
Planty 16c/6a, 25-502 Kielce
Należy wezwać firmę do wykonania usługi zgodnie ze sztuką. Ewentualnie żądać zwrotu poniesionych kosztów z związku z nieprawidłowo wykonaną usługą. Sprawa do omówienia. Moja kancelaria zajmuje się tego rodzaju sprawami. Zapraszam do kontaktu pod nr tel. 782 082 575, e-mail: drapolanski@gmail.com. Zapraszam
Podziękowałeś prawnikowi
Piotr Stosio Radca prawny (Od 2018)
Kancelaria Radcy Prawnego Piotr Stosio
Aleja Prymasa Tysiąclecia 145/149 lok. 95, 01-424 Warszawa
Zapraszam do kontaktu, chętnie pomogę. Piotr Stosio, radca prawny, tel. 604183261, biuro@warszawskakancelaria.com
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.