Pytanie z dnia 19 października 2018
Netia żąda zwrotu dekodera, który rzekomo dostałam w pakiecie, a którego nigdy nie widziałam na oczy (modem, zgodnie z umową odesłałam po jej wygaśnięciu). Umowa z nimi wygasła kilka miesięcy temu, nie mogę znaleźć dokumentów (przeprowadzki, papiery najprawdopodobniej zginęły). Nie dostałam wcześniej żadnego ostrzeżenia, że sprawa przeciwko mnie jest wszczęta - dopóki kilka dni temu nie zadzwonił windykator. Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Czy mam możliwość się bronić przed wyłudzeniem 450 zł?
Z góry dziękuję za odpowiedź
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, przede wszystkim polecam poprosić ich o okazanie dowodu potwierdzającego wydanie dekodera. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz kancelariaulewicz.pl adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Bartosz Kowalak Radca prawny (Od 2006)
Kowalak Jędrzejewska i Partnerzy Kancelaria Prawna
Mickiewicza 18a/3, 60-834 Poznań
W umowie, czy dokumentach do umowy, powinna być wzmianka, że otrzymał Pan dekoder i ogólnie z tego tytułu w każdym miesiącu płaci dodatkowy koszt np. 5 zł. Jeśli nie ma takowej wzmianki w żadnym dokumencie, to byłaby to podstawa, żeby się bronić. Trzeba więc zajrzeć w dokumenty, a skoro ich Pan nie ma, to proszę udać się do punktu/sklepu Netii i poprosić o wzgląd do nich lub ich duplikat. Pozdrawiam
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.