Pytanie z dnia 10 lipca 2016

Witam, nie zgadzam się z odmową naprawy serwisu która wynika z gwarancji hydroforu - uznano że hydrofor zepsuł się z mojej winy po tym jak 3 miesiące od zakupu działał i bez mojej ingerencji zepsuł się.

Dzień dobry, zasadnym pozostaje zbadanie charakteru usterki i ustalenie czy wada nie powstała wskutek np. niewłaściwej eksploatacji, a także oficjalne przedstawienie swojego stanowiska na piśmie sprzedawcy. Pozdrawiam, Bartosz Fedoryga, aplikant radcowski

Odpowiedź nr 1 z dnia 11 lipca 2016 23:17 Obejrzało: 397 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.