Nie zostałam obsłużona w sklepie w z powodu braku maseczki.

Pytanie z dnia 04 stycznia 2022

Nie zostałam obsłużona w sklepie w z powodu braku maseczki. Proszę o pomoc w celu stwierdzenia czy osoba obsługująca stanowisko w jednej z dużych sieci miała prawo odmówić mi sprzedaży.

Jedne Sądy uznając, że nie ma prawa, inne, że jednak jest to podstawa.

Odpowiedź nr 1 z dnia 8 stycznia 2022 16:06 Zmodyfikowano dnia: 8 stycznia 2022 16:06 Obejrzało: 336 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.