Pytanie z dnia 07 listopada 2016
Niedawno kupiłem nowy telefon. Mając na uwadze los moich poprzednich urządzeń, zamówiłem do niego szkło hartowane. Przez pewien czas telefon leżał w domu, czekając na swoje szkło, jednak przesyłka jest już sporo spóźniona(polecony priorytet wysłany chyba 31.10 i do dzisiaj nie doszła) i musiałem wziąć telefon ze sobą do pracy bez ochrony. Pech chciał że ekran telefonu uległ uszkodzeniu. Czy mogę w tej sytuacji coś zdziałać? Gdyby koszt naprawy nie był wysoki nie robiłbym problemu, ale jest inaczej. Przy okazji to już nie pierwszy raz kiedy paczka jako polecony priorytet nie dochodzi pod mój adres. Czy mogę starać się o jakieś odszkodowanie?
Dzień dobry, na początek proponuję aby się Pan upewnił czy aby na pewno przesyłka została wysłana. W przypadku braku terminowości w dostarczeniu przesyłki powinien Pan skontaktować się z sprzedawcą od którego zakupił Pan szkło hartowane ponieważ to sprzedawca odpowiada za fakt dostarczenia Panu zakupionego przedmiotu oraz to on, a nie Pan zawarł umowę z Pocztą.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.