Niedotrzymanie terminu wykonania usługi.

Pytanie z dnia 12 lutego 2020

Dzień dobry,
potrzebuje porady dotyczącej nie dotrzymania umowy wykonania usługi.
Zamówiłem wykonanie schodów drewnianych termin wykonania usługi minął 23 stycznia br. Do dnia dzisiejszego usługa nie została wykonana.
Przy podpisaniu umowy dokonałem wpłaty zaliczki 30% wartości zamówienia. Resztę płatności miałem dokonać po wykonaniu usługi. Wykonawca ciągle przekłada termin wykonania usługi.
Proszę o informację czy ze względu na niedotrzymanie terminu muszę zapłacić całość wykonawcy po wykonaniu zlecenia?

Pozdrawiam

Dzień dobry, jeśli odstąpi Pan od umowy, to nie. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 lutego 2020 13:58 Zmodyfikowano dnia: 12 lutego 2020 13:58 Obejrzało: 287 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry może Pan żądać naprawienia szkody wynikającej ze zwłoki, ewentualnie może Pan wyznaczyć ostateczny termin wykonania i po jego upływie od umowy odstąpić. W razie dalszych pytań lub wątpliwości zapraszam do kontaktu. Z poważaniem r.pr.A.Pietrzykowska

Odpowiedź nr 2 z dnia 12 lutego 2020 14:05 Zmodyfikowano dnia: 12 lutego 2020 14:05 Obejrzało: 286 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.