Nieodebrany towar wysłany za pobraniem.
Pytanie z dnia 10 marca 2020
Witam czy można coś zrobić lub zgłosić osoby ktòre zamawiają towar za pobraniem a potem go nie odbierają? Prowadzę firmę wielobranżową i sprzedaje na FB kontaktując się przes messangera tam ludzie podają mi swòj adres i podają formę zapłaty za pobraniem czy po wpłacie. Zamawiają i nie odbierają a ja musze wtedy kryć w obie strony wysyłkę. Co mogę zrobić dowód to tylko wiadomośći w messangerze
Jakub Elegańczyk Adwokat
Kancelaria Adwokacka Adwokat Jakub Elegańczyk
Cicha 4/3, 61-710 Poznań
Dzień dobry, W takiej sytuacji można byłoby rozważyć zgłoszenie przestępstwa oszustwa, choć z uwagi na niewielką szkodę Prokurator mógłby stwierdzić znikomą społeczną szkodliwość czynu i umorzyć postępowanie. Z wyrazami szacunku adwokat Jakub Elegańczyk, tel. 696 850 775, e-mail: j.eleganczyk@eleganczyk.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Michał Muchowicz Radca prawny (Od 2015)
MUCHOWICZ Radcy Prawni i Adwokaci
3 Maja 47/9, 61-728 Poznań
Witam, uważam że rozważyć zmianę regulaminu w ten sposób, że kupujący w opisanej sytuacji będzie obciążony kosztami zwrotu nieodebranego towaru. Ewentualnie wycofać opcję doręczenia towaru za pobraniem albo w sytuacji tej opcji pobierać z góry określoną kwotę za ewentualny zwrot towaru. Zapraszam do współpracy. Z uszanowaniem, Michał Muchowicz Radca prawny (m.muchowicz@ksiazkiewicz-muchowicz.pl; tel.: 793 66 77 75)
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.