Nieodebrany towar wysłany za pobraniem.

Pytanie z dnia 10 marca 2020

Witam czy można coś zrobić lub zgłosić osoby ktòre zamawiają towar za pobraniem a potem go nie odbierają? Prowadzę firmę wielobranżową i sprzedaje na FB kontaktując się przes messangera tam ludzie podają mi swòj adres i podają formę zapłaty za pobraniem czy po wpłacie. Zamawiają i nie odbierają a ja musze wtedy kryć w obie strony wysyłkę. Co mogę zrobić dowód to tylko wiadomośći w messangerze

Dzień dobry, W takiej sytuacji można byłoby rozważyć zgłoszenie przestępstwa oszustwa, choć z uwagi na niewielką szkodę Prokurator mógłby stwierdzić znikomą społeczną szkodliwość czynu i umorzyć postępowanie. Z wyrazami szacunku adwokat Jakub Elegańczyk, tel. 696 850 775, e-mail: j.eleganczyk@eleganczyk.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 10 marca 2020 15:08 Zmodyfikowano dnia: 10 marca 2020 15:08 Obejrzało: 282 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Witam, uważam że rozważyć zmianę regulaminu w ten sposób, że kupujący w opisanej sytuacji będzie obciążony kosztami zwrotu nieodebranego towaru. Ewentualnie wycofać opcję doręczenia towaru za pobraniem albo w sytuacji tej opcji pobierać z góry określoną kwotę za ewentualny zwrot towaru. Zapraszam do współpracy. Z uszanowaniem, Michał Muchowicz Radca prawny (m.muchowicz@ksiazkiewicz-muchowicz.pl; tel.: 793 66 77 75)

Odpowiedź nr 2 z dnia 10 marca 2020 19:12 Zmodyfikowano dnia: 10 marca 2020 19:12 Obejrzało: 280 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.