Nieodebrany towar z powodu niedotrzymania terminu dostawy.

Pytanie z dnia 29 kwietnia 2020

Witam
Prowadzę jednoosobową działalność gospodarcza. Zakupiłam u innej firmy towar na ponad 4000 zł na odległość (telefonicznie). Chciałam się dowiedzieć jaki mam termin na rozpoczęcie działań mających na celu zwrot pieniędzy za towar którego nieoodebralam z powodu niedotrzymania terminu dostawy. Towaru nieodebralam 20.04.2020, dzień wcześniej poinformowała o tym telefonicznie. Do kiedy mam czas wysłać pismo lub po prostu starać się o zwrot pieniędzy?

Dzień dobry, a kiedy, zgodnie z umową, towar miał zostać dostarczony ? Należy najpierw ustalić czy w ogóle mogła Pani odmówić odbioru towaru. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 29 kwietnia 2020 14:19 Zmodyfikowano dnia: 29 kwietnia 2020 14:19 Obejrzało: 230 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry w przypadku działalności gospodarczej przedawnienie następuje po 2 latach W razie wątpliwości oraz pytań zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 2 z dnia 29 kwietnia 2020 14:32 Zmodyfikowano dnia: 29 kwietnia 2020 14:32 Obejrzało: 229 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.