Nieodebrany towar z powodu niedotrzymania terminu dostawy.

Pytanie z dnia 29 kwietnia 2020

Witam
Prowadzę jednoosobową działalność gospodarcza. Zakupiłam u innej firmy towar na ponad 4000 zł na odległość (telefonicznie). Chciałam się dowiedzieć jaki mam termin na rozpoczęcie działań mających na celu zwrot pieniędzy za towar którego nieoodebralam z powodu niedotrzymania terminu dostawy. Towaru nieodebralam 20.04.2020, dzień wcześniej poinformowała o tym telefonicznie. Do kiedy mam czas wysłać pismo lub po prostu starać się o zwrot pieniędzy?

Dzień dobry, a kiedy, zgodnie z umową, towar miał zostać dostarczony ? Należy najpierw ustalić czy w ogóle mogła Pani odmówić odbioru towaru. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 29 kwietnia 2020 14:19 Zmodyfikowano dnia: 29 kwietnia 2020 14:19 Obejrzało: 269 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Dzień dobry w przypadku działalności gospodarczej przedawnienie następuje po 2 latach W razie wątpliwości oraz pytań zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 2 z dnia 29 kwietnia 2020 14:32 Zmodyfikowano dnia: 29 kwietnia 2020 14:32 Obejrzało: 268 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem