Nieopłacona usługa online.
Pytanie z dnia 11 grudnia 2020
Wykonałam usługę online dla klientki. Usługa to ułożenie planu żywieniowego.
Plan nie spodobał się Pani i chciała zwrotu kosztów. Poinformowałam ze zwrot kosztów jest nie możliwy ale modyfikacja planu jak najbardziej. Napotkałam dużo nie przyjemnych wiadomości ale Pani wyraziła chęć abym dokonała modyfikacji. po uzyskaniu nowego planu żywieniowego nadal jednak jest nie zadowolona i zada pieniędzy.
Pani nie chciała współpracować plan żywieniowy jest dostosowany do jej potrzeb jednak mimo iż nawet go nie rozpoczęła twierdzi ze produkty takie jak np owoce będą jej szkodzić. Mimo iż próbowałam uzyskać od niej taka informacje i pytałam o te grypę produktów i prosiłam o wideorozmowę. Pani nie odpowiedziała na moje pytania i odmówiła wideorozmowy nazywając moje pytania bezczelnymi.
Pani otrzymała już fakturę, plan został przez nią opłacony.
Jak mam się dalej zachować?
Proszę o pomoc
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.