nieuznana reklamacja,odrzucona reklamacja kurtki

Pytanie z dnia 17 grudnia 2018

Witam . Miesiac temu zakupilam kurtke dla dziecka. Po paru tygodniach użytkowania zepsul sie zamek wiec zareklamowalam kurtkę i poprosilam o zwrot pieniążków. Poniewaz bylam zmuszona kupic nowa kurtkę. Wlasciciel odmowil zwrotu pieniążków poniewaz stwierdzil ze onnie ma co zrobic z ta kurtka w takim przypadku , stwierdzil też, że zamek to wada mechaniczna i to ja go zepsulam wiec robi mi przysługę ze go wogole wymieni. Mije pytanie: Czego mogę od tego pana oczekiwac??

Polecam skorzystać z Inspekcji Handlowej w Legnicy albo Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Lubinie.

Odpowiedź nr 1 z dnia 18 grudnia 2018 10:47 Zmodyfikowano dnia: 18 grudnia 2018 10:47 Obejrzało: 311 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.