Niewpuszczenie na pokład samolotu z powodu covid. Reklamacja. Zwrot kosztów.

Pytanie z dnia 14 czerwca 2021

Witam. W dniu wycieczki żona nie została wpuszczona na pokład samolotu lecącego do Grecji. Według pracownika lotniska jej zaświadczenie z tytułu bycia ozdrowieńcem (wynik pozytywnego testu PCR w języku angielskim wystawione przez certyfikowane laboratorium z listy gov.pl) czyli wymaganego jest nie wystarczające. Pracownik biura Grecos (będący na lotnisku) po konsultacji z biurem zaakceptował taki dokument pomimo to nie wpuszczono żony na pokład. Złożyłem reklamację, wstępnie otrzymałem odp. że mogą zwrócić 10% poniesionych kosztów (kwota łączna 5300 zł) lub dolecieć na własny koszt. Nie zgadzam się z takim faktem. Dodatkowo 4 dni przed wylotem wysłałem e-mail do portalu wakacje.pl (tam kupiona wycieczka) z załączonym owym zaświadczeniem w celu jego potwierdzenia (infolinia nie działała) ale nie odpowiedzieli. Jakie powinienem wykonać kolejne kroki ?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.