Niewykonana usługa.

Pytanie z dnia 14 stycznia 2022

Sprawa dotyczy zakupu produktu na ........, w którym nasz firma brała udział. Opłaciliśmy proformę, produkt został wykonany dla nas i wysłany na wskazany adres z podaniem (na prośbę sklepu, który realizował nasze zamówienie) konkretnej osoby, która miała odebrać przesyłkę. Niestety towar nie został dostarczony. Firma realizująca nasze zamówienie długo nas zbywała, po czym przedstawiła informację od przewoźnika, ze paczka została odebrana ze wskazaniem podpisu osoby odbierającej towar. Niestety nie jest to osoba, która była wskazana do odebrania paczki, nikt nie zna osoby o podanym nazwisku. Na chwilę obecną nie mamy naszego zamówienia ani nie otrzymaliśmy zwrotu pieniędzy.
Czy jest szansa na odzyskanie pieniędzy??

Sz.P Proszę napisać o jaką kwotę chodzi. W takim wypadku możecie się Państwo domagać zwrotu pieniędzy za niedostarczony produkt. Po podaniu wartości napiszę jakie byłyby koszty przeprowadzenia sprawy w sądzie. z poważaniem : adw Janusz Sawicki

Odpowiedź nr 1 z dnia 14 stycznia 2022 13:22 Zmodyfikowano dnia: 14 stycznia 2022 13:22 Obejrzało: 431 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, oczywiście, sprawa wymaga jednak wyjaśnienia i ustalenia tej osoby, która odebrała towar.

Odpowiedź nr 2 z dnia 15 stycznia 2022 13:53 Zmodyfikowano dnia: 15 stycznia 2022 13:53 Obejrzało: 426 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.