Niezapłacona usługa.
Pytanie z dnia 03 grudnia 2019
Dzień dobry,
Jestem grafikiem, mam jednoosobową działalność gospodarczą, świadczę usługi m.in. w zakresie tworzenia stron www.
Około rok temu podpisałam umowę z potencjalnym klientem na wykonanie dla niego strony internetowej. Nie wzięłam żadnej zaliczki, według umowy mamy rozliczyć się po wykonanym zleceniu. I tu zaczyna się problem - po wysłaniu wstępnych projektów, klient powiedział że się odezwie w sprawie poprawek i jest cisza. Widziałam się z tym klientem, powiedział że poprawki wyśle i nic. Ostatnio wysłałam również e-mail z pytaniem jak wygląda sytuacja i nadal brak odzewu.
Co w takiej sytuacji zrobić? Czy mam prawo do jakiegoś odszkodowania/zadośćuczynienia, jakiejś kwoty z sumy na którą się umówilismy?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, w pierwszej kolejności należy się zapoznać z treścią umowy, którą zawarła Pani z klientem. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.