Niezgodność towaru z opisem.
Pytanie z dnia 21 czerwca 2023
Zgłosiłem niezgodność zakupionego przedmiotu z opisem na rękojmię (brak deklarowanej funkcjonalnosci oraz wada fabryczna) do sklepu. Zakup dokonany w zeszłym roku. Sklep przerzucił sprawę na gwarancję do serwisu producenta i otrzymałem odpowiedź odnośnie gwarancji (odrzucenie). Czy mogę dochodzić swoich praw jeśli dostałem odpowiedz gwarancyjną a nie jak zglaszalem na rękojmię (odpowiedzialnosc sprzedawcy a nie producenta)? dodam, że przedmiot jest już powyżej 1msc u sprzedawcy, a 2 tyg temu dostal dane adresowe do odeslania. brak reakcji.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.