Niezgodność towaru z opisem.

Pytanie z dnia 21 czerwca 2023

Zgłosiłem niezgodność zakupionego przedmiotu z opisem na rękojmię (brak deklarowanej funkcjonalnosci oraz wada fabryczna) do sklepu. Zakup dokonany w zeszłym roku. Sklep przerzucił sprawę na gwarancję do serwisu producenta i otrzymałem odpowiedź odnośnie gwarancji (odrzucenie). Czy mogę dochodzić swoich praw jeśli dostałem odpowiedz gwarancyjną a nie jak zglaszalem na rękojmię (odpowiedzialnosc sprzedawcy a nie producenta)? dodam, że przedmiot jest już powyżej 1msc u sprzedawcy, a 2 tyg temu dostal dane adresowe do odeslania. brak reakcji.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.