Obowiązek noszenia maseczki w hoteli. Skarga klienta hotelu.
Pytanie z dnia 15 września 2020
Dzień dobry!!! Jestem pracownikiem jednego hoteli, dziś miałam sytuację z Panią która przy korzystaniu z bufetu nie chciała założyć maseczkę. Niezdążylam jej poiformować jak Pani poszla zlożyć na mnie skargę a powiedziala ze poda mnie do sądu.Po pewnym czasie jak zobaczyla że przechodze poinformowała mnie ponownie że złozyla na mnie skargę.Moja odpowiedz byla prosta Dziekuję barzo i ciesze sie że wlaśnie tak Pani zrobila, i wtedy Pani zaczęla na glos do mnie wkrzykiwać od guwniar ,szmat, że nie jestem doświadczona że mało zarabiam i tak w kółko przez kilka minut...Oczywiście tylko słuchałam nic w zamian na odpowiedz.Doslównie po 2 min przyszla z kierownikiem recepcji i znów bylo to samo oczywiście powiedziałam żeby Pani mnie nie obrażała i poszlam sobie ona nadał kontynuowała swoje okropne wypowiedzi w mój adres.Co w takiej sytuacji mam zrobić jak się mam zachować????
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.