Oc z polisy sprawcy

Pytanie z dnia 16 kwietnia 2019

Witam sprawa dotyczy ubezpieczalni a mianowicie OC.Jakiś czas temu prowadziłem za swojego Tatę sprawę dotyczącą odszkodowania z polisy sprawcy kolizji parkingowej i tak jak już wymieniłem wyżej zgłosiłem szkodę przez infolinie ubezpieczalni podając wszystkie dane odpowiadając na wszystkie pytania po czym pani która przyjmowała zgłoszenie powiedziała mi ze należy sie na czas szkody auto zastępcze i tak też się stało dostał auto na czas naprawy pojazdu swojego po rozliczeniu i wypłaty odszkodowania auto zostało na czas zwrócone i po 2 tyg dostałem pismo na E-mail iż ubezpieczalnia nie zapłaci za wynajem auta zastępczego ponieważ auto mojego taty które uległo zniszczeniu nie miało ważnego przeglądu technicznego ( gdzie moim zdaniem takie istotne informacje powinni sprawdzić wcześniej , a po drugie auto mojego taty stało na parkingu i w czasie zdarzenia nie było w ruchu ) bardzo proszę o pomoc

Dzień dobry, Szanowany Panie, Pan roszczenia o zwrot kosztów wynajmu pojazdu zastępczego są jak najbardziej zasadne!!! O ile przez 23 lata pracy w PZU SA zdążyłam poznać meandry logiki ubezpieczyciela - argumentacja jest taka - nie miał Pan ważnego badania technicznego - nie mógł Pan jeździć swoim samochodem - nie należy się Panu pojazd zastępczy. . Otóż nic bardziej błędnego. Od tego żeby karać Pana za jazdę pojazdem bez ważnego badania technicznego jest Policja a nie ubezpieczyciel. O ile auto było sprawne, to poruszając się nim bez ważnego badania technicznego, robił to Pan na własne ryzyko, otrzymania mandatu i zatrzymania dowodu rejestracyjnego w razie kontroli Policji. TAK więc co do zasady roszczenie jest słuszne. O ile uznają je po Pana ewentualnym odwołaniu proszę się liczyć z tym, że ubezpieczyciel dokona korekty stawki za dzień i ilości dni najmu. Chyba, że wynajmował Pan samochód w firmie poleconej przez ubezpieczyciela. W razie problemów służę pomocą. adres e-mail - kancelaria.khj@gmail.com Życząc Zdrowych i Spokojnych Świąt pozdrawiam serdecznie radca prawny Katarzyna Hankiewicz- Jackowska

Odpowiedź nr 1 z dnia 19 kwietnia 2019 09:19 Zmodyfikowano dnia: 19 kwietnia 2019 09:19 Obejrzało: 288 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, niezbędne będzie przesłanie dokumentacji dotyczącej sprawy w szczególności korespondencji z ubezpieczycielem.

Odpowiedź nr 2 z dnia 24 kwietnia 2019 15:22 Zmodyfikowano dnia: 24 kwietnia 2019 15:22 Obejrzało: 277 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.