Ochrona danych osobowych.
Pytanie z dnia 18 sierpnia 2022
Dzień dobry,
Jakiś czas temu wzięłam pożyczkę w pozabankowej firmie pożyczkowej Aasa Polska. Pożyczka 1000zł z 4-miesięcznym okresem spłaty. Umowa była zawarta w 100% online, bez potwierdzenie telefonicznego i wizyty w placówce. Zgłosiłam prośbę o nieprzesyłanie dokumentów na mój adres korespondencyjny ponieważ wyjeżdżam i nie chce aby osoby trzecie miały dostęp do moich danych. Uzyskałam informacje ze pod względnym prawnym powyższa firma musi przesłać na adres do korespondencji jedynie sam harmonogram spłat. Umowę wraz z harmonogramem otrzymałam także mailowo i jest ona dostępna na profilu klienta. Co nogę zrobić w tej sprawie i jakim art. prawnym mogę się obronić w tej sprawie jeśli umowa została zawarta całkowicie przez internet? Prosiłam także o odbiór osobisty na poczcie, chciałam potwierdzić mailowo odbiór dokumentów, jednak firma nie chce wyrazić na to zgody.
Dzień dobry, proszę o ponowne sprecyzowanie w czym upatruje Pani wątpliwości i przed czym chce cię Pani obronić? Czy chodzi o przesłanie harmonogramu korespondencją tradycyjną? Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.