Pytanie z dnia 16 sierpnia 2015

Od 3 tygodni nie mogę korzystać z internetu przez wifi podpisując z firmą umowę płacę za tę usługę , ciągle tylko otrzymuje odpowiedz ze starają się usunąc problem , mało tego polecono mi ściągnąć program ktory okazał się płatnym by wykonać jakies tam pomiary oczywiscie nie zrobiłam tego bo nie mam zamiaru dodatkowo płacić ! umowę mam na 2 lata i aby ją zerwać bedą żądać prawie 2900 zł a ja dalej nie mam wifi nie mogę i nie chce miec po kablu internetu gdyż jestem osobą niepełnosprawną ruchową trudnosci w chodzenie . Co mam zrobić ?

Proszę udać się z umową do Powiatowego Rzecznika Konsumentów. Rzecznik nie tylko udzieli Panu bezpłatnej porady prawnej, lecz także może wytoczyć w Pana imieniu pozew o unieważnienie umowy czy odszkodowanie za brak usługi wynikającej z umowy.

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 sierpnia 2015 18:49 Obejrzało: 480 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.