Pytanie z dnia 03 marca 2017

Od 3 tygodni serwis Dell próbuje naprawic mój komputer (bez skutecznie) było u mnie już 5 serwisantów.Kiedy mogę domagać się zwrotu pieniędzy od sklepu w którym kupiłem laptop ?

Dzień dobry, na czym polega wada i czy zgłosił Pan roszczenia z rękojmi czy z gwarancji? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 4 marca 2017 09:41 Obejrzało: 313 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.