Pytanie z dnia 17 października 2018
Od dostawcy internetu otrzymałem pocztą nowe urządzenie do odbioru sygnału (antena+router). Po uruchomieniu okazało się, że urządzenie nie działa. Zostało odesłane do serwisu w ramach rękojmii, ale serwis odesłał urządzenie stwierdzając brak usterek. Po otrzymaniu okazało się, że przedmiot dalej nie jest sprawny, a przychodzą faktury do zapłaty. Producent nie odpowiada na próby kontaktu.
Marcin Lasota Radca prawny (Od 2016)
Siwek, Szmit & Lasota Kancelaria Radców Prawnych
IX Wieków Kielc 16 lok. 2, 25-516 Kielce
Jedynym skutecznym rozwiązaniem, które zakończy sprawę jest skierowanie sprawy do sądu o ustalenie tej wady i odstąpienie od umowy lub obniżenie ceny.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.