Pytanie z dnia 17 października 2018

Od dostawcy internetu otrzymałem pocztą nowe urządzenie do odbioru sygnału (antena+router). Po uruchomieniu okazało się, że urządzenie nie działa. Zostało odesłane do serwisu w ramach rękojmii, ale serwis odesłał urządzenie stwierdzając brak usterek. Po otrzymaniu okazało się, że przedmiot dalej nie jest sprawny, a przychodzą faktury do zapłaty. Producent nie odpowiada na próby kontaktu.

Jedynym skutecznym rozwiązaniem, które zakończy sprawę jest skierowanie sprawy do sądu o ustalenie tej wady i odstąpienie od umowy lub obniżenie ceny.

Odpowiedź nr 1 z dnia 19 października 2018 12:37 Zmodyfikowano dnia: 19 października 2018 12:37 Obejrzało: 128 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.