Pytanie z dnia 03 kwietnia 2018

Oddałam do naprawy aparat, ustaliłam cenę. Aparat został naprawiony, działa- jednak jest wyłącznie angielskie menu, co mi zdecydowanie nie odpowiada. Wcześniej było polskie. Nie uprzedzano mnie o zmianie języka w menu. Gdyby tak było nie wyraziłabym zgody na naprawę. Jakie uprawnienia teraz mi przysługują? nie chce aparatu z angielskim menu.

Należy uznać, że naprawa jest niezgodna z zapewnieniem. Przysługują uprawnienia z rękojmi, w tym żądanie naprawy w ten sposób aby zachowano polskie menu, a jeżeli to niemożliwe żądać obniżenia ceny (to uważam za najbardziej optymalne). Najlepiej w celach dowodowych opisać roszczenia pisemnie i wprost wyrazić żądania.

Odpowiedź nr 1 z dnia 3 kwietnia 2018 19:54 Zmodyfikowano dnia: 3 kwietnia 2018 19:54 Obejrzało: 350 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Niech Pan odda do naprawy jeszcze raz powołując się na gwarancje przywrócenie do stanu fabrycznego.

Odpowiedź nr 2 z dnia 5 kwietnia 2018 23:56 Zmodyfikowano dnia: 5 kwietnia 2018 23:56 Obejrzało: 347 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.