Pytanie z dnia 17 czerwca 2020

Oddałam telefon na naprawę wyświetlacza do serwisu. Po niecałym miesiącu od odebrania telefonu zauważyłam na wyświetlaczu wady oraz że wyświetlacz zaczął się odklejać i pod nim pojawia się kurz. Serwis twierdzi, że odesłali mi telefon sprawny i nic z tym nie zrobią. Proponują mi jedynie płatną diagnozę usterki. Czy to prawda, że oni nie odpowiadają za te wady? Dwa razy poprzednio odsyłałam im telefon na reklamację z tym samym problemem jednak był on widoczny od razu po otrzymaniu telefonu. Teraz wyświetlacz odkleił się później a na nim widoczne są uszkodzenia. Podobne jak przy poprzednich wymianach. Z tego co mi wiadomo nie udzielają gwarancji - odmówili nawet zainteresowania się sprawą.

Dzień dobry W mojej ocenie serwis jak najbardziej odpowiada za usterkę. Czy to w ramach gwarancji, której udzielił, czy też w ramach rękojmi. W razie pytań zapraszam do kontaktu. Z poważaniem Adwokat Marek Maślanka nr. tel: 668 909 564

Odpowiedź nr 1 z dnia 17 czerwca 2020 18:34 Zmodyfikowano dnia: 17 czerwca 2020 18:34 Obejrzało: 333 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Serwis ma obowiązek w tym przypadku poprawić wykonaną przez siebie usługę na zasadach prawa do rękojmi bądź nienależycie wykonanego zlecenia. Moja Kancelaria zajmuje się tego rodzaju sprawami. Zapraszam do skorzystania z moich usług. Kontakt tel. 782 082 575, e-mail: drapolanski@gmail.com. Pozdrawiam serdecznie.

Odpowiedź nr 2 z dnia 17 czerwca 2020 21:54 Zmodyfikowano dnia: 17 czerwca 2020 21:54 Obejrzało: 333 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.