Pytanie z dnia 17 czerwca 2020
Oddałam telefon na naprawę wyświetlacza do serwisu. Po niecałym miesiącu od odebrania telefonu zauważyłam na wyświetlaczu wady oraz że wyświetlacz zaczął się odklejać i pod nim pojawia się kurz. Serwis twierdzi, że odesłali mi telefon sprawny i nic z tym nie zrobią. Proponują mi jedynie płatną diagnozę usterki. Czy to prawda, że oni nie odpowiadają za te wady? Dwa razy poprzednio odsyłałam im telefon na reklamację z tym samym problemem jednak był on widoczny od razu po otrzymaniu telefonu. Teraz wyświetlacz odkleił się później a na nim widoczne są uszkodzenia. Podobne jak przy poprzednich wymianach. Z tego co mi wiadomo nie udzielają gwarancji - odmówili nawet zainteresowania się sprawą.
Marek Maślanka Adwokat (Od 2019)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Marek Maślanka
Jana Kilińskiego 26, 40-062 Katowice
Dzień dobry W mojej ocenie serwis jak najbardziej odpowiada za usterkę. Czy to w ramach gwarancji, której udzielił, czy też w ramach rękojmi. W razie pytań zapraszam do kontaktu. Z poważaniem Adwokat Marek Maślanka nr. tel: 668 909 564
Podziękowałeś prawnikowi
dr n. pr. Arkadiusz Polański Adwokat
Kancelaria Adwokacka Adwokat dr Arkadiusz Polański
Planty 16c/6a, 25-502 Kielce
Serwis ma obowiązek w tym przypadku poprawić wykonaną przez siebie usługę na zasadach prawa do rękojmi bądź nienależycie wykonanego zlecenia. Moja Kancelaria zajmuje się tego rodzaju sprawami. Zapraszam do skorzystania z moich usług. Kontakt tel. 782 082 575, e-mail: drapolanski@gmail.com. Pozdrawiam serdecznie.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.