Pytanie z dnia 19 września 2017

oddałem w salonie orange telefon do naprawy gwarancyjnej w potwierdzeniu przyjęcia napisali delikatne ślady użytkowania zgodne z stanem faktycznym, a w serwisie okazało się ze jest piknięta obudowa orange twierdzi iż to nie ich problem i umywają ręce. Co robić pęknięcie widać gołym okiem i to mocno

Proszę o sprecyzowanie, obudowa została zniszczona w serwisie, czy była to usterka z którą się Pan zgłosił? Pozdrawiam, Anna Kuprewicz radca prawny Poznań, ul. Wyspiańskiego 10/8

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 września 2017 10:16 Zmodyfikowano dnia: 22 września 2017 10:16 Obejrzało: 272 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzien dobry, Może Pan/Pani twierdzić, iż to oni stłukli szybę. Faktycznie jeżeli w protokole przyjęcia nie wpisali tej okoliczności, to być moze jest Pan/Pani wykazać ich winę.

Odpowiedź nr 2 z dnia 22 września 2017 10:33 Zmodyfikowano dnia: 22 września 2017 10:33 Obejrzało: 272 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.