Odmowa naprawy gwarancyjnej.

Pytanie z dnia 03 grudnia 2020

Witam, posiadam przedmiot objęty gwarancją, niestety zgubiłem paragon, ale posiadam kartę gwarancyjną na której jest następlowany numer seryjny przedmiotu oraz kiedy okres gwarancyjny się zaczął. Przeszukując internet znalazłem informację, że w przypadku zagubienia paragonu powinna wystarczyć karta gwarancyjna, o ile zawiera odpowiednie dane, moja karta gwarancyjna takowe posiada, jednak jest jedno "ale", w warunkach gwarancji znajduje się podpunkt "Niniejsza karta gwarancyjna jest ważna wyłącznie z dowodem zakupu". Czy w takiej sytuacji, według przepisów, gwarant może odmówić naprawy gwarancyjnej?

Teoretycznie nie powinien, zależy od podejścia gwaranta, ale jeśli sprawa trafi do sadu to sprawa jest wygrana.

Odpowiedź nr 1 z dnia 3 grudnia 2020 20:53 Zmodyfikowano dnia: 3 grudnia 2020 20:53 Obejrzało: 117 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry konsument jako dowód zakupu może przedstawić np. potwierdzenie przelewu, świadków etc W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 2 z dnia 4 grudnia 2020 13:38 Zmodyfikowano dnia: 4 grudnia 2020 13:38 Obejrzało: 114 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.