Odmowa naprawy gwarancyjnej.
Pytanie z dnia 03 grudnia 2020
Witam, posiadam przedmiot objęty gwarancją, niestety zgubiłem paragon, ale posiadam kartę gwarancyjną na której jest następlowany numer seryjny przedmiotu oraz kiedy okres gwarancyjny się zaczął. Przeszukując internet znalazłem informację, że w przypadku zagubienia paragonu powinna wystarczyć karta gwarancyjna, o ile zawiera odpowiednie dane, moja karta gwarancyjna takowe posiada, jednak jest jedno "ale", w warunkach gwarancji znajduje się podpunkt "Niniejsza karta gwarancyjna jest ważna wyłącznie z dowodem zakupu". Czy w takiej sytuacji, według przepisów, gwarant może odmówić naprawy gwarancyjnej?
Michał Bukowski Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
Teoretycznie nie powinien, zależy od podejścia gwaranta, ale jeśli sprawa trafi do sadu to sprawa jest wygrana.
Podziękowałeś prawnikowi
Dzień dobry konsument jako dowód zakupu może przedstawić np. potwierdzenie przelewu, świadków etc W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.