Odmowa przyjęcia telewizora na rozszerzonej gwarancji.

Pytanie z dnia 22 listopada 2021

Witam,
Market ma problemy i nie chce mi przyjąć gwarancji rozszerzonej w której zapewniają naprawę sprzętu w 2 dni robocze lub 4 dni jeśli mają oni problemy techniczne. TelewIzor jest nie sprawny i nie chce czekać w nieskończoność. To nie jest mój problem ze oni maja problemy z systemem. Co mam dalej z tym zrobić ?

Czy ma Pan/Pani odpowiedź z tego marketu? Kiedy kupiony był telewizor? Zapraszam do kontaktu: gola@danielgola.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 23 listopada 2021 09:47 Zmodyfikowano dnia: 23 listopada 2021 09:47 Obejrzało: 191 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. W tej sytuacji może Pan/i pisemnie wezwać gwaranta do wykonania umowy pod rygorem skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego. Jeżeli nie zastosuje się on do wezwania będzie można rozważyć dalsze kroki np. naprawa telewizora we własnym zakresie i obciążenie gwaranta kosztami. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-563-996

Odpowiedź nr 2 z dnia 23 listopada 2021 11:25 Zmodyfikowano dnia: 23 listopada 2021 11:25 Obejrzało: 188 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.