Odmowa przyjęcia telewizora na rozszerzonej gwarancji.
Pytanie z dnia 22 listopada 2021
Witam,
Market ma problemy i nie chce mi przyjąć gwarancji rozszerzonej w której zapewniają naprawę sprzętu w 2 dni robocze lub 4 dni jeśli mają oni problemy techniczne. TelewIzor jest nie sprawny i nie chce czekać w nieskończoność. To nie jest mój problem ze oni maja problemy z systemem. Co mam dalej z tym zrobić ?
Daniel Gola Radca prawny
Kancelaria Radcy Prawnego Daniel Gola
Partyzantów 17B, 32-700 Bochnia
Czy ma Pan/Pani odpowiedź z tego marketu? Kiedy kupiony był telewizor? Zapraszam do kontaktu: gola@danielgola.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Tomasz R. Weigt Adwokat (Od 1997)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Tomasz R. Weigt
Daszyńskiego 12/1, 59-700 Bolesławiec
Dzień dobry. W tej sytuacji może Pan/i pisemnie wezwać gwaranta do wykonania umowy pod rygorem skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego. Jeżeli nie zastosuje się on do wezwania będzie można rozważyć dalsze kroki np. naprawa telewizora we własnym zakresie i obciążenie gwaranta kosztami. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-563-996
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.