Odmowa przyjęcia zwrotu z powodu śladów użytkowania.
Pytanie z dnia 24 grudnia 2020
Dzień dobry,
prowadzę handel internetowy, klient który otrzymał zakupiony przedmiot odesłał zgodnie z regulaminem w ciągu 14 dni. Przed dokonaniem zwrotu nie zgłosił problemu, wady przedmiotu.
Otrzymałem produkt i produkt posiada ślady użytkowania, co powoduje to, że nie mogę już tego produktu sprzedać ponownie.
Zaproponowałem kupującemu, że zwrócę mu z powrotem przedmiot ale musi pokryć koszt wysyłki lub mogę przyjąć towar ale obciążę go kosztem odnowy produktu co wyceniłem na 30% wartości towaru. Wtedy kupujący stwierdził, że odesłał mi produkt ponieważ miał wady i zarzucił mi, że wprowadziłem go w błąd. Po sprawdzeniu przedmiotu, stwierdziłem, że produkt nie ma wad, jest zgodny z opisem na aukcji oraz w dowód wysłałem zdjęcia to potwierdzające.
Moje pytanie jest następujące, czy zgodne z prawem, mogę nie przyjąć zwrotu lub zwrócić część pieniędzy tak jak opisałem wyżej? Czy takie udokumentowanie wystarczy?
Z góry dziękuje za odpowiedz.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.