Odmowa przyjęcia zwrotu z powodu śladów użytkowania.

Pytanie z dnia 24 grudnia 2020

Dzień dobry,

prowadzę handel internetowy, klient który otrzymał zakupiony przedmiot odesłał zgodnie z regulaminem w ciągu 14 dni. Przed dokonaniem zwrotu nie zgłosił problemu, wady przedmiotu.
Otrzymałem produkt i produkt posiada ślady użytkowania, co powoduje to, że nie mogę już tego produktu sprzedać ponownie.
Zaproponowałem kupującemu, że zwrócę mu z powrotem przedmiot ale musi pokryć koszt wysyłki lub mogę przyjąć towar ale obciążę go kosztem odnowy produktu co wyceniłem na 30% wartości towaru. Wtedy kupujący stwierdził, że odesłał mi produkt ponieważ miał wady i zarzucił mi, że wprowadziłem go w błąd. Po sprawdzeniu przedmiotu, stwierdziłem, że produkt nie ma wad, jest zgodny z opisem na aukcji oraz w dowód wysłałem zdjęcia to potwierdzające.

Moje pytanie jest następujące, czy zgodne z prawem, mogę nie przyjąć zwrotu lub zwrócić część pieniędzy tak jak opisałem wyżej? Czy takie udokumentowanie wystarczy?

Z góry dziękuje za odpowiedz.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.