Odmowa reklamacji towaru.
Pytanie z dnia 10 marca 2023
Dzień dobry,
Proszę o poradę. Trzy dni temu zakupiliśmy z mężem zestaw podtynkowy w sklepie stacjonarnym X. Towar był zapakowany i nie przyszło nam do głowy by ten towar sprawdzić. Nikt ze sklepu tez nie poinformował nas, że towar powinien zostać sprawdzony przed zakupem. W kasie Pani tez nie otwierała kartonu i nie doradzała zawartości. Zakupiony towar zapakowalismy do samochodu, mimo, że zawartość kartonu wydawała dziwny dźwięk. Myśleliśmy, że jest jakaś wolna część zestawu. Po przywiezieniu towaru, rozpakowaliśmy zestaw i zobaczyliśmy, że misa toaletowa jest doszczętnie pobita. Zapakowalismy wszystko i na drugi dzień mąż pojechał zareklamować towar. Obsługa nie była chętna przyjąć reklamacje, ale to zrobiła. Na drugi dzień otrzymaliśmy informacje, że reklamacja została rozpatrzona negatywnie, ze oni nie wiedzą kiedy powstało zdarzenie i że powinnismy towar sprawdzic przed zakupem.Proszę poradzić co w takim przypadku powinnismy zrobić. Czy mamy szanse na pozytywne załatwienie sprawy?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.