Odmowa wypłaty odszkodowania.
Pytanie z dnia 05 listopada 2019
Witam, znalazłem waszą stronę, piszę o pomoc i poradę co zrobić w przypadku gdy myjnia automatyczna BP która jest ubezpieczona w firmie Compensa wysłała mi decyzję o odmowie wypłaty odszkodowania uzasadniając :
Na podstawie analizy zgromadzonej dokumentacji stwierdzono, iż do uszkodzenia pojazdu doszło w innych okolicznościach
niż wskazano w zgłoszeniu szkody. Charakter uszkodzeń ww. pojazdu wyklucza możliwość ich powstania podczas
korzystania z myjni automatycznej (rysy na karoserii samochodu nie odpowiadają mechanice pracy szczotek myjni,
uszkodzenia mają charakter eksploatacyjny).
Ponadto z zebranych informacji wynika, że stan techniczny myjni nie budzi zastrzeżeń, jest ona systematycznie serwisowana,
jak również nie odnotowano w tym dniu reklamacji ze strony innych klientów, którzy korzystali z myjni..
Rzeczoznawca który przyjechał na oględziny samochodu stwierdził że to ewidentna wina szczotek myjni, zrobił zdjęcia dokumentując rysy na lakierze samochodu.
Proszę o pomoc i poradę co zrobić w tym przypadku.Pozdrawiam
Janusz Sawicki Adwokat (Od 1985)
Sawicki&Sawicki Adwokaci i Radcy Prawni SP
Jana Kasprowicza 20/3, 31-523 Kraków
Sz.Panie Radziłbym wystosować za pośrednictwem Kancelarii Adwokackiej lub Radcowskiej reklamację z wezwaniem do zapłaty określonej kwoty pieniężnej ( proszę podać koszty naprawy - lakierowania ) To powinno odnieść skutek - jeżeli nie - pozostaje drogą sądowa. Jeżeli nie ma Pan adwokata lub radcy prawnego - służę pomocą. z poważaniem : adw Janusz Sawicki
Podziękowałeś prawnikowi
Marcin Kozłowski Radca prawny (Od 2019)
Kancelaria Radcy Prawnego Marcin Kozłowski
Al. Kościuszki 59/61 lok. 205, 90-514 Łódź
Istnieje możliwość odwołania się od decyzji, a jeżeli to nie pomoże zostaje droga sądowa.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.