Odpowiedz na reklamację.
Pytanie z dnia 26 lutego 2020
Proszę o wyjaśnienie kwestii wybrania drogi odpowiedzi przez konsumenta na reklamację - jeżeli konsument złożył reklamację drogą elektroniczną i wyznaczył formę odpowiedzi(listowna), a mimo to otrzymał odpowiedz droga mailowa
Czy w takim wypadku konsument ma prawo po 14 dniach bez otrzymania pisma droga listowna(taka jak zaznaczył w piśmie reklamacyjnym) uznać, ze reklamacja zostala rozpatrzona pozytywnie? W reklamacji składanej drogą elektroniczną konsument zawarł treść
"Nie wyrażam zgody na informowanie mnie o przebiegu skargi/reklamacji w sposób inny niż drogą pocztową na adres /tutaj wpisałem swój adres/"
Po niespełna dwóch miesiącach konsument sprawdził pocztę i zauważył że dostał wiadomość od przewoźnikaw w terminie 10 dni od złożenia reklamacji.
"Szanowny Panie,
Uprzejmie informuję, że Dział Obsługi Klienta kontaktuje się z Pasażerami, którzy składają reklamację tylko drogą emailową.
Z wyrazami szacunku"
Proszę o odpowiedź.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.