Odpowiedzialność developera za wady, Gwarancja.
Pytanie z dnia 18 stycznia 2022
Zgłosiłam na gwarancję do dewelopera pęknięcie okna poprzez jego stronę internetową. Pęknięcie nie powstało na skutek mechaniczny. Czekałam na informację od dewelopera 15dni, po moim telefonie poinformowali mnie, że wysłali odpowiedź, ale ja jej nie dostałam przez ich błąd w systemie. Moja reklamacja została odrzucona, deweloper stwierdził na podstawie zdjęć, że to uszkodzenie mechaniczne, nikt nie przyszedł tego obejrzeć. Pękniecie nie jest uszkodzeniem mechanicznym. Co powinnam zrobić w dalszej kolejności w rozmowie z deweloperem?
Tomasz R. Weigt Adwokat (Od 1997)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Tomasz R. Weigt
Daszyńskiego 12/1, 59-700 Bolesławiec
Dzień dobry. W tej sytuacji może Pani jeszcze wezwać dewelopera do naprawy okna na podstawi rękojmi w określonym nieprzekraczalnym terminie. Jeżeli deweloper nie zastosuje się do wezwania, to pozostanie skierowanie powództwa do sądu. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208
Podziękowałeś prawnikowi
Piotr Stosio Radca prawny (Od 2018)
Kancelaria Radcy Prawnego Piotr Stosio
Aleja Prymasa Tysiąclecia 145/149 lok. 95, 01-424 Warszawa
Proszę rozważyć pozew do sądu, tel. 604183261
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.