Odpowiedzialność developera za wady, Gwarancja.

Pytanie z dnia 18 stycznia 2022

Zgłosiłam na gwarancję do dewelopera pęknięcie okna poprzez jego stronę internetową. Pęknięcie nie powstało na skutek mechaniczny. Czekałam na informację od dewelopera 15dni, po moim telefonie poinformowali mnie, że wysłali odpowiedź, ale ja jej nie dostałam przez ich błąd w systemie. Moja reklamacja została odrzucona, deweloper stwierdził na podstawie zdjęć, że to uszkodzenie mechaniczne, nikt nie przyszedł tego obejrzeć. Pękniecie nie jest uszkodzeniem mechanicznym. Co powinnam zrobić w dalszej kolejności w rozmowie z deweloperem?

Dzień dobry. W tej sytuacji może Pani jeszcze wezwać dewelopera do naprawy okna na podstawi rękojmi w określonym nieprzekraczalnym terminie. Jeżeli deweloper nie zastosuje się do wezwania, to pozostanie skierowanie powództwa do sądu. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208

Odpowiedź nr 1 z dnia 18 stycznia 2022 15:52 Zmodyfikowano dnia: 18 stycznia 2022 15:52 Obejrzało: 335 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Proszę rozważyć pozew do sądu, tel. 604183261

Odpowiedź nr 2 z dnia 18 stycznia 2022 21:11 Zmodyfikowano dnia: 18 stycznia 2022 21:11 Obejrzało: 331 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.