Odpowiedzialność materialna pracownika.

Pytanie z dnia 28 grudnia 2023

Witam,

Powstał wysoki rachunek za telefon służbowy, za jakieś płatności mobilne, gdzie aparat telefoniczny jest na tyle stary że niema takich usług, jakieś połączenia premium jakieś smsy premium, łącznie 1200zl ponad abonament. Nigdy nie podpisywałem niczego, że jestem odpowiedzialny za ten telefon, że mam się z niego rozliczać czy cokolwiek, jak się przyjąłem była tylko informacja że ten telefon lezy w szufladzie i że trzeba go odbierać bo ludzie dzwonią kiedy są awarie (pracuje na wspoldzielni na kotłowni) i to było wszystko. Pracodawca chce mnie obciążyć tym rachunkiem bo niby te rachunki w większości stały się w moich dniach pracy (pracuje co drugi dzień na zmianę). Jak mam się bronić ? Ja praktycznie tego telefonu nie brałem do ręki .

Dzień dobry Panu, Jeżeli nie korzystał Pan z telefonu, to nie ma Pan obowiązku zwrotu pracodawcy kosztów usług telefonicznych ponad limit. Serdecznie pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kwapień tel.: +48 728 382 525

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 stycznia 2024 12:56 Zmodyfikowano dnia: 1 stycznia 2024 12:56 Obejrzało: 71 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.