odpowiedzialność montażysty,reklamacja usługi
Pytanie z dnia 14 grudnia 2018
zakupiłam w sklepie drzwi wejściowe. Drzwi zostały zamontowane przez monażystę zleconego również ze sklepu. Po montażu nie byłam zadowolona, drzwi się nie domykały, brak pionów i poziomów. Wezwany ponownie montażysta, próbował wyregulować drzwi na zawiasach, jednak efekt ciągle nie był zadowalający. Montażysta stwierdził, że wynika to z wady drzwi (nierówne boki futryny i dłuższy od górnej belki próg) i że nic więcej nie może zrobić. Zareklamowałam drzwi w sklepie, trafiła ona do producenta drzwi. Podczas oględzin stwierdzono jednak nieprawidłowy montaż i reklamację odrzucono. Leroy Merlin poinformowało mnie, że mogę złożyć reklamację na montaż, ale kontaktować się z montażystą muszę już we własnym zakresie, ponieważ sklep jako sprzedawca jedynie z nim wspópracuje a za wykonaną pracę montażysta odpowiada sam. Taką też dostałam odpowiedź na reklamację montażu w sklepie. Czy faktycznie tak jest, że sklep praktycznie nie ponosi żadnej odpowiedzialności, przecież z pracy montażysty też czerpią profity. Czy faktycznie mam teraz od montażysty domagać się ewentualnych zwrotów kosztu montażu i drzwi (suma ok. 1800 zł) czy naprawy, jeśli był bardzo pewien wykonanej przez siebie pracy? Czy nie ma żadnej możliwości wymiany towaru?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.