Odpowiedzialność pracownika banku za udzielenie błędnej informacji.
Pytanie z dnia 07 listopada 2021
Szanowni Państwo dnia 10.10.br zlozylam w banku pekao rezygnację z ubezpieczenia na pożyczkę która posiadam. Pracownik w oddziale po wnikliwej analizie wystawił stosowny doc. Informujący iż zwrot nastąpi na mój osobisty nr rach i został wpisany numer , do 30 dni. Zwrot to kwota ponad 4600zl w między czasie złożyłam pismo z prośbą aby zwrot nastąpił szybciej aniżeli to wpisane zostało w 30dni ten sam pracownik powiedział ze są duże szanse. Dziś przez pocztę elektr bankowa dowiedziałam się że jest inny zapis w umowie i gotówki nie otrzymam i że pracownik się pomylił za co przeprasza. Czy nie jest tak że bank ponosi odpowiedzialność za błędy pracownika. Czy pomimo zapisu w umowie a deklaracji pracownika iż otrzymam zwrot na osobisty rach powinnam otrzymać?
Z góry dziękuję za pomoc
Marta
Dzień dobry, jaki jest więc zapis w umowie? Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.