Odpowiedzialność pracownika banku za udzielenie błędnej informacji.

Pytanie z dnia 07 listopada 2021

Szanowni Państwo dnia 10.10.br zlozylam w banku pekao rezygnację z ubezpieczenia na pożyczkę która posiadam. Pracownik w oddziale po wnikliwej analizie wystawił stosowny doc. Informujący iż zwrot nastąpi na mój osobisty nr rach i został wpisany numer , do 30 dni. Zwrot to kwota ponad 4600zl w między czasie złożyłam pismo z prośbą aby zwrot nastąpił szybciej aniżeli to wpisane zostało w 30dni ten sam pracownik powiedział ze są duże szanse. Dziś przez pocztę elektr bankowa dowiedziałam się że jest inny zapis w umowie i gotówki nie otrzymam i że pracownik się pomylił za co przeprasza. Czy nie jest tak że bank ponosi odpowiedzialność za błędy pracownika. Czy pomimo zapisu w umowie a deklaracji pracownika iż otrzymam zwrot na osobisty rach powinnam otrzymać?
Z góry dziękuję za pomoc
Marta

Dzień dobry, jaki jest więc zapis w umowie? Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.

Odpowiedź nr 1 z dnia 8 listopada 2021 14:29 Zmodyfikowano dnia: 8 listopada 2021 14:29 Obejrzało: 452 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.