Odpowiedzialność przewoźnika za uszkodzenie przesyłki. Warunki umowy.

Pytanie z dnia 27 listopada 2020

Witam, Jestem klientem firmy transportowej ( posrednik GLS). Na poczatku dzialalnosci uzgodnilismy (nie ma tego w umowie ale mam wiadomosc mailowa z takimi ustaleniami ) ze jesli paczka dotrze do mojego klienta uszkodzona to nie bede obciazana za koszt wysylki takiej paczki. Bylo tak tylko przez pierwsze 1,5 miesiaca wspolpracy. Potem Pan stwierdzil, ze GLS nie uznaje mu takich reklamacji i w ramach dobrej wspolpracy moze mi zwracac 50 % kosztow takiej wysylki. Prosze mi powiedziec czy mam prawo domagac sie zwrotu tych pozostalych 50 % . dziekuje za pomoc Violetta

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.