Odpowiedzialność przewoźnika za uszkodzony towar.

Pytanie z dnia 28 stycznia 2020

Dzień dobry
Przy wysyłaniu towaru (słoiki z miodem) korzystać z firmy kurierskiej DPD. Niestety 4 paczki zostały w transporcie przez firmę zniszczone. Standardowo firma nie bierze odpowiedzialności za swoich pracowników, za szkody powstałe w wyniku nieprawidłowego transportu. Każda z moich przesyłek jest prawidłowo zapakowana, oznaczona folią i naklejkami "UWAGA SZKŁO". Odbiorca paczkę odbiera, po czym stwierdza zniszczenie jej zawartości. Mam na dowód zeznania odbiorcy, zdjęcia, protokół szkody. Niestety firma DPD uważa, że moi klienci otrzymane towary niszczą po ich otrzymaniu. Jedną ze zbitych paczek firma uznała, zapłaciła odszkodowanie, niestety przy kolejnych przyjęła jednolite stanowisko. Co mogę w takiej sytuacji zrobić? Nie godzę się ze stanowiskiem DPD, firma ewidentnie nie chce ponieść odpowiedzialności, przygotowała jedną formułkę i ją powiela. Prosze o pomoc. Pozdrawiam Beata

Po nieudanej reklamacji można złożyć pozew o zapłatę. W razie potrzeby proszę o kontakt tel (694 903 756) lub mail (michal@burtowy.pl).

Odpowiedź nr 1 z dnia 28 stycznia 2020 19:33 Zmodyfikowano dnia: 28 stycznia 2020 19:33 Obejrzało: 236 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.