odrzucona reklamacja
Pytanie z dnia 07 lutego 2019
Dzień dobry,
piszę do Państwa w sprawie reklamacji, która nie została uwzględniona przez serwis a co za tym idzie dystrybutora leżaka Lazy bag, który zakupiłam w lipcu tego roku przez stronę internetową allegro.
2 października poinformowałam dystrybutora, że materiał leżakowy uległ rozerwaniu tuż przy zapięciu podczas ostatniego użycia (leżak był używany dwa razy). Wydawało mi się to dziwne, ponieważ leżak był użytkowany poprawnie, a maksymalne obciążenie nie przekroczyło 200 kg zgodnie z informacją na stronie. Ponad to podłoże, na którym leżak był rozkładany zawsze było dokładnie sprawdzane pod kątem ostrych elementów, mogących ewentualnie uszkodzić leżak.
Dystrybutor poprosił o przesłanie leżaka wraz z krótkim opisem usterki, który w dalszej kolejności został przekazany do serwisu.
Dnia 3 stycznia otrzymałam informację od dystrybutora, że serwis odrzucił moją reklamację. "Reklamacja odrzucona. Uszkodzenie powstało z winy nieprawidłowego użytkowania".
4 lutego napisałam ponownego maila, iż nie zgadzam się z opinią serwisanta, gdyż leżak był użytkowany zgodnie z instrukcją. Uszkodzeniu uległo miejsce przy zapięciu, łącznie ze szwem co segregowałoby błąd wykonania tego egzemplarza oraz że nalegam na uwzględnienie mojej reklamacji.
W odpowiedzi na miała dystrybutor odpisał iż mimo interwencji z jego strony, serwis podtrzymuje swoją decyzję o odrzuceniu reklamacji.
Proszę o informację co powinnam zrobić, aby uzyskać zwrot kosztów.
Pozdrawiam
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, skorzystać z rękojmi, a nie gwarancji. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.