Odrzucona reklamacja.
Pytanie z dnia 23 czerwca 2020
Dzień dobry, 16 kwietnia podczas pracy na laptopie, laptop zawiesił się, zresetowałam go, po czym przestał działać - pokazuje się tylko logo lenovo. Oddałam laptopa na gwarancję do sklepu. Po miesiącu dostałam wiadomość, że laptop czeka na odbiór - okazało się, że producent nie uznał gwarancji - w sklepie powiedzieli mi, że wystarczy odinstalować system i wszystko będzie działać. Niestety u informatyka okazało się, że uszkodzony jest twardy dysk, a gwarancja nie została uznana, gdyż sklep przed sprzedaża mi laptopa wymienił dysk i kartę pamięci na inne niż oryginalne producenta. Złożyłam ponownie reklamację z tytułu rękojmi 26 maja, 9 czerwca dostałam odpowiedź,że reklamacji nie uznano - czy jest to 14 czy 15 dzień od złożenia reklamacji? Pozdrawiam
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.