odrzucona reklamacja firmy kurierskiej

Pytanie z dnia 11 lutego 2019

Dzień dobry.
Mam problem z firmą kurierską DPD. Wysłałam paczkę z firmowego konta do Holandii. Pod adresem cały czas przebywa moja bratowa. Nie było próby doręczenia ani kontaktu telefonicznego. Otrzymałam maila od firmy DPD z informacją, że nikogo nie zastano i zapytanie co mają zrobić z paczką, czy mają ją zostawić w punkcie do samodzielnego odbioru. Poinformowałam ich o braku próby doręczenia, podałam dodatkowe numery telefonów i poprosiłam by zostawili w punkcie i wysłali mi adres, jezeli mimo to mają problem z doręczeniem. Kolejnej próby też nie było, nie została ona pozostawiona w punkcie tylko odesłano ją do mnie. Obciążono mnie kosztami wysyłki i zwrotu paczki. Złożyłam reklamację, została ona odrzucona, bo kurier nie zastał adresata. Nie jest to pierwszy raz kiedy mam problem z tą firmą, jednak tym razem to już zbyt duża kwota i nie mogę sprawy tak zostawić. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.