Odrzucona reklamacja mebli przez salo meblowy.

Pytanie z dnia 02 stycznia 2021

Dzień dobry, w listopadzie 2019 zakupiłam szafę w salonie ...... Meble. Montaż realizowała firma wskazana przez salon ........Meble w dniu 02.12.2019. Niestety szafa zaczęła się psuć. We wrześniu 2020 złożyłam reklamację do .......... Meble, została ona odrzucona i stwierdzili, że wina leży po stronie montażu. Złożyłam reklamację do firmy która dokonała montażu, stwierdzili, że montaż był prawidłowy i szafa faktycznie się rozlatuje, ale nie widzą w tym swojej winy, natomiast napisali ze szafa nie była montowana do ściany. Ponownie zwróciłam się do ....... Meble, przekazałam im protokół oględzin z firmy montażowej i zażądałam zwrotu kosztów i zabrania wadliwej szafy. Napisali, że podtrzymują swoje stanowisko i odrzucają reklamację. Co mogę teraz zrobić, bo szafa się rozpada, a nikt nie poczuwa się do winy.

Być może stanowisko Rzecznika Praw Konsumentów będzie pomocne, a jeśli nadal będzie problem z reklamacją, to pozostaje tylko droga sądowa. Pozdrawiam, Paulina Dębowska radca prawny tel. 600 813 715 kancelaria@radcadebowska.pl www.radcadebowska.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 3 stycznia 2021 21:56 Zmodyfikowano dnia: 3 stycznia 2021 21:56 Obejrzało: 285 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.