Odrzucona reklamacja. Towar uszkodzony w transporcie.
Pytanie z dnia 22 kwietnia 2020
Dzień dobry
Zakupiłem łóżko w firmie Meble ........... Łóżko zostało dostarczone po terminie jaki na stronie widniał - 21 dni robocze a dostarczone po 27 dniach roboczych. To nie jest głównym problemem. Wszystko zakupione przez internet więc powinno mnie dotyczyć prawo zwrotu do 14 dni. Łóżko jest w stanie opłakanym. Wykonanie bardzo złe. Widoczne uszkodzenia. Niestety kierowca po wyciągnięciu i zapłacie bardzo szybko pojechał - nie zdążyłem nawet rozciąć folii zabezpieczającej. Wiem, że błędem było zapłacenie przed sprawdzeniem ale już jest po odebraniu. Uszkodzenia, inny rozmiar bo łóżko miało mieć 200 cm a ma 196 cm. Całokształt sprawy jest bardzo zły. Odpowiedź na chęć zwrotu otrzymałem negatywną. Co mogę zrobić by odzyskać pieniądze? Co powinienem zrobić dalej?
Grzegorz Chyl Adwokat (Od 2004)
Kancelaria Prawna - Chyl i Wspólnicy S.C.
Woronicza 34A lok. 1, 02-640 Warszawa
Dzień dobry. Należy sporządzić szczegółową dokumentację fotograficzną oraz w terminie 14 dni odstąpić od umowy oraz zażądać zwrotu pieniędzy. Błędem niestety było niesprawdzenie łóżka przy jego dostarczeniu. W ostateczności sprawa się oprze o sąd. Pozdrawiam. adwokat Grzegorz Chyl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.