Odrzucona reklamacja. Towar uszkodzony w transporcie.

Pytanie z dnia 22 kwietnia 2020

Dzień dobry
Zakupiłem łóżko w firmie Meble ........... Łóżko zostało dostarczone po terminie jaki na stronie widniał - 21 dni robocze a dostarczone po 27 dniach roboczych. To nie jest głównym problemem. Wszystko zakupione przez internet więc powinno mnie dotyczyć prawo zwrotu do 14 dni. Łóżko jest w stanie opłakanym. Wykonanie bardzo złe. Widoczne uszkodzenia. Niestety kierowca po wyciągnięciu i zapłacie bardzo szybko pojechał - nie zdążyłem nawet rozciąć folii zabezpieczającej. Wiem, że błędem było zapłacenie przed sprawdzeniem ale już jest po odebraniu. Uszkodzenia, inny rozmiar bo łóżko miało mieć 200 cm a ma 196 cm. Całokształt sprawy jest bardzo zły. Odpowiedź na chęć zwrotu otrzymałem negatywną. Co mogę zrobić by odzyskać pieniądze? Co powinienem zrobić dalej?

Dzień dobry. Należy sporządzić szczegółową dokumentację fotograficzną oraz w terminie 14 dni odstąpić od umowy oraz zażądać zwrotu pieniędzy. Błędem niestety było niesprawdzenie łóżka przy jego dostarczeniu. W ostateczności sprawa się oprze o sąd. Pozdrawiam. adwokat Grzegorz Chyl

Odpowiedź nr 1 z dnia 23 kwietnia 2020 09:08 Zmodyfikowano dnia: 23 kwietnia 2020 09:08 Obejrzało: 278 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.