odrzucona reklamacja,reklamacja
Pytanie z dnia 09 stycznia 2019
Witam Serdecznie,
Ponieważ pierwsza porada jest darmowa, proszę o wstępną pomoc, sytacja wygląda nastepująco: kupiliśmy odkurzacz który w trakcie gwarancji się popsuł, wysłaliśmy zapytanie do serwisu , czeklaliśmy dwa tygodnie na pomoc i odbiór sprzętu do seriwsu , seriws odesłał nam nie naprawionyu sprzęt i bez żadnego opisu co było zrobione, więc wysłaliśmy drugi raz temat do seriwsu i znów czekaliśmy dwa tygodnie na zebranie sprzętu na serwis, w międzyczasie przysłali nam odkurzacz kogoś innego... a po interwencji telefonicznej usłyszeliśmy, że prawdopodobnie nie da się naprawić sprzętu i będzie wniosek z serwisu o nowy, a skończyło się tym , że odesłali nam nie naprawiony odkurzacz, a serwis tym razem napisał że odkurzacz sprawny. Odwołaliśmy się do obsługio klienta i otrymaliśmy informację , że podtrzymują opis serwisu i koniec końców zostaliśmy z zepsutym odkurzaczem...Czy jest szansa coś z tym zrobić.
Pozdawiam.
Agata Paplińska Adwokat (Od 2018)
Kancelaria Adwokacka Agata Paplińska
Warszawska 91 lok. 2, 05-092 Łomianki
Dzień dobry, oczywiście, należy skorzystać z rękojmi za tzw. wady fizyczne towaru. Ponieważ sprzedawca podejmował już próbę naprawy, można rozważyć odstąpienie od umowy. Państwa uprawnienia reguluje szczegółowo art. 560 KC. Pozdrawiam, adw. Agata Paplińska
Podziękowałeś prawnikowi
Michał Okoniewski Adwokat (Od 2016)
Kancelaria Adwokacka Michał Okoniewski
Królowej Jadwigi 25/1, 64-100 Leszno
Sugeruję skorzystanie z pomocy Miejskiego Rzecznika Konsumentów, albo Inspekcji Handlowej.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.