odrzucona reklamacja,reklamacja w salonie meblowym

Pytanie z dnia 20 grudnia 2018

Witam składałam w salonie meblowym reklamację z powodu insektów w narożniku niestety odrzucił reklamację ponieważ minęło za dużo miesięcy. Problem polega na tym że w marcu 2018 roku kupiliśmy nowy narożnik
, od połowy kwietnia chodzę po lekarzach z potworna wysypka .Nikt nie
wiedział co mi jest brałam masę leków na różne choroby (gdybym wiedział , że w narożniku są insekty odrazu bym zgłosiła reklamację a nie czekała tyle miesięcy i leczyła się na coś na co nie jestem chora). Wcześniej nie było problemów póki narożnik nie pojawił się w mieszkaniu. Dodam , że mieszkanie jest po generalnym remoncie więc jakby insekty były to byśmy o tym wiedzieli . Była deratyzacja mieszkania i insekty były tylko w nowym narożniku , nigdzie więcej ich nie było(w mieszkaniu są także inne tapicerowane meble wiec gdyby insekty były wczeniej były by także w całym mieszkaniu ) więc zostały wniesione razem z nim . Zostałam poinformowana od ekipy deratyzacyjnej , że wystarczyło że przy produkcji dostał się jeden insekt wniesiony na ubraniu bądź na drewnie wykorzystywanym do produkcji który złożył jaja . Jaja pluskwy mogą przeżyć na magazynie zahibernowane nawet do kilku miesięcy , po wniesieniu narożnika do domu jaja dostały ciepła i zaczęły się wylęgać w efekcie mnie gryźć(wylęg jaj może trwać od 1-2 miesięcy). Do dnia dzisiejszego byśmy nie wiedzieli że w narożniku są insekty gdyby nie fakt że społ na nim mój kilku miesięczny synek którego po gryzły insekty . Po przeszukaniu narożnika znalezione zostalo gniazdo które znajdowało się wewnątrz (pod materiałem od spodu narożnika) ale także kilka młodych osobnikow które zdążyły się wylegnać przez te kilka miesięcy i wydostać na zewnątrz . Przykro że taka sytuacja miała miejsce a salon odrzucił reklamację . Nie stać mnie na zakupy kolejnego narożnika za 2tysiace , a ten co mamy w mieszkaniu musi być z niego usunięty ponieważ są tu małe dzieci a insekty przenoszą różne choroby. Co mam w takiej sytuacji zrobić? Będę wdzięczna za pomoc

Dzień dobry, złożyć oficjalne oświadczenie o skorzystaniu z roszczeń z rękojmi i wezwać salon do wymiany narożnika lub odstąpić od umowy, powołując dowody na to, że źródłem insektów jest narożnik. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 20 grudnia 2018 11:51 Zmodyfikowano dnia: 20 grudnia 2018 11:51 Obejrzało: 620 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.