odrzucona reklamacja,usługa
Pytanie z dnia 27 lutego 2019
Dzień dobry. Mam problem z jedną z firm zajmujących się sprzedażą gotowych szafek kuchennych. Otóż zamówiłam cały komplet szafek, które zostały dostarczone (opakowanie w stanie idealnym bez uszkodzeń że strony przewoźnika) do samodzielnego montażu. Po otworzeniu każdego z kartonów stwierdzono ewidentne uszkodzenia dwóch frontów szafek oraz tzw pleckow od szafki. Reklamację uznano i przesłano ww. Elelmenty ponownie. Otóż znów historia się powtarza. Kurier dostarczył elementy. Stan opakowań b. Dobry. Natomiast w środku jeden z frontów był pękniety. Firma usiłuje wmówić uszkodzenie z mojej strony i reklamację odrzuca. Zaproponowali ponowny zakup tej szafki z 70% upustem. Natomiast koszt transportu po mojej stornie. A koszt transportu wynosi 170 zł. Co mogę zrobić?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.