Odstąpieni od umowy zawartej na odległość.

Pytanie z dnia 29 maja 2020

Witam. Mam problem, klient odstąpił od umowy na odległość i chciał zwrócić przedmiot który nie dotarł do mnie ponieważ na etykiecie zwrotnej zabrakło dokładnego adresu. Paczka wróciła do klienta i została uszkodzona podczas transportu. Przewoźnik nie uwzględnia reklamacji. A portal przez który zostało to sprzedane prosi o przekazanie klienta do mnie uszkodzonego przedmiotu i ja mam za to ponieść koszty. Powołując się na ustawę o prawach konsumenta. Proszę o pomoc

Dzień dobry, a jakiej pomocy Pan/i potrzebuje ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 czerwca 2020 08:43 Zmodyfikowano dnia: 1 czerwca 2020 08:43 Obejrzało: 236 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.