Odstąpieni od umowy zawartej na odległość.
Pytanie z dnia 29 maja 2020
Witam. Mam problem, klient odstąpił od umowy na odległość i chciał zwrócić przedmiot który nie dotarł do mnie ponieważ na etykiecie zwrotnej zabrakło dokładnego adresu. Paczka wróciła do klienta i została uszkodzona podczas transportu. Przewoźnik nie uwzględnia reklamacji. A portal przez który zostało to sprzedane prosi o przekazanie klienta do mnie uszkodzonego przedmiotu i ja mam za to ponieść koszty. Powołując się na ustawę o prawach konsumenta. Proszę o pomoc
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, a jakiej pomocy Pan/i potrzebuje ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.