odstąpienie od umowy kupna
Pytanie z dnia 04 września 2019
Witam
Sprzedalam klientów kombinezon, ale przed zakupem była dokładnie poinformowana że nie ma zwrotu ani wymiany na co się zgodziła. 3 dni po odbiorze zgłosiła że chce wymienić na wiekszy, ale pisała przez mesengera i zobaczyłam jej wiadomość w przelocie i nie odpisałam. Po 25 dniach dzwoni do mnie że odstępuje od umowy bo wymiary które podałem nie zgadzają sie i to jest mój błąd. Mówiłam że nie ma zwrotu, A byłam pewna że wymiary podałam dobrze. Pani odwołała mi kombinezon po uzgodnieniu ze sprawdzę wymiary A jeśli się zgadzają nie ma zwrotu ma opłacić mi ponowna przesyłkę. Wymiary zgadzamy się podałam dobrze tylko ta Pani wykorzystała moja nie pewność żeby odesłać towar wraz z formularzem odstąpienia od umowy. Podaje się na ten termin że chciała to wymienić, A ja nie odpisałem. Sprzedaż była konsumencka. Czy mogę odmówić zwrotu ? Czy mam czekać na pieniądze na zwrot. Czy odesłać jej ten kombinezon bez pieniędzy na zwrot ?
Proszę o poradę
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.