Odstąpienie od umowy kupna przez internet.

Pytanie z dnia 19 grudnia 2019

Witam. W dniu 29 listopada w sklepie internetowym zamówiłam sukienkę dotarła do mnie 3 grudnia. Po przymierzeniu stwierdziłam że jednak ja odeślę. Z racji tego że mam małe dziecko nie mogłam od razu pojechać na pocztę. Udało mi się paczkę wysłać 10.12 po godzinie 15.00. Spieszą się nie spisałam adresu z kartki dołączonej do paczki tylko spisałam adres ze strony internetowej. Minęło kilka dni a zwrotu pieniędzy nie otrzymałam. W odpowiedzi na maila otrzymałam wiadomość że mój zwrot nie dotarł. Sprawdzając po numerze nadania dowiedziałam się że nastąpiła próba doręczenia w dniu 13.12 ale nie została odebrana. Kolejna próba nastąpiła 18.12. Jednak to już było po terminie 14 dni czasu na zwrot. Po sprawdzeniu okazało się że pomyliłam adresy i zamiast do sklepu odesłałem paczkę na adres gdzie panie wystawiaja faktury. Właścicielka twierdzi że nie należy mi się zwrot ponieważ minol czas 14 dni na zwrot. W dniu dzisiejszym paczka wróciła spowrotem do mnie. Czy mam szansę na zwrot pieniążków?

Dzień dobry, to zależy czy wysłała Pani sukienkę z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy na adres wskazany w regulaminie sprzedawcy, czy na inny. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 grudnia 2019 08:34 Zmodyfikowano dnia: 22 grudnia 2019 08:34 Obejrzało: 244 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.